Vestiaire Collective

Vestiaire Collective

от Vestiaire de Copines
Цена: БесплатноУстройства: iPhone, iPad
Версия: 5.158.0 от 31 января 2024 Язык: Русский Размер: 186.1 Мб Возраст: 4+ Официальный сайт: https://www.vestiairecollective.com

Рейтинг приложения

4.67 (1) AppStore: 4.62


Поделитесь ссылкой с друзьями

Скриншоты

Видео

10 ASTUCES IPHONE QUI CHANGENT LA VIE !
OOTW + NEW TATTOO | Allegra Shaw

Добавить видеоролик

Обзоры

Для этого приложения пока нет обзоров

Добавить ссылку на обзор

Полезные ссылки

Для этого приложения пока не указаны ссылки

Добавить ссылку

Аналоги Vestiaire Collective

Отзывы о приложении Vestiaire Collective (21)

  • Olga11061981 Olga11061981, 10 февраля 2024 в 02:00:44   # They are delaying payments to sellers for sold items... I’ve been trying to get my money for a week now and no one is answering me or solving the problem Ответить
  • Vadim woody2010 Vadim woody2010, 07 февраля 2024 в 13:22:32   # Я была так счастлива когда нашла этот сайт по продаже брендовых вещей. Хотела много что приобрести для себя и продать свои красивые брендовые вещи. Сделала несколько объявлений. И мой аккаунт был заблокирован без объяснения причин. Кое-как выяснила через службу поддержки что причина в том что я связана с другими аккаунтами оказывается. И тут поняла. Что пару вещей уже давно были выложены на другом сайте. Но это так несправедливо. Ведь можно было бы написать мне и предупредить. А тут сразу блокировка. И такая блокировка, что я не могу больше никак зарегистрироваться. Ни с другого адреса, ни с телефона. Это так ужасно. Я просто плачу и расстраиваюсь уже 2 неделю от несправедливости. Я создаю новый аккаунт и сразу получаю блок. Вы вообще адекватные там на этом сайте? Я даже ничего купить не могу потому что не могу зарегистрироваться. И все по факту из-за одной фотографии которая повторилась с другого сайта. И каким же образом мне зарегистрироваться снова? Что у вас за такие жесткие правила? Ответить
  • Ksenia. subbotina Ksenia. subbotina, 02 февраля 2024 в 00:42:02   # Even though the platform commissions are ridiculous, the app and the support are extremely poor. Deleted my account due to all nerves I’ve got after logging in issues. On the top of that, the platform’s commission policy makes it no sense to sell a good stuff for reasonable price, because after their commission the seller’s profit is peanuts. Ответить
  • Асдадас Асдадас, 01 февраля 2024 в 10:09:26   # THE WORST SUPPORT TEAM I’VE EVER MEET.

    Don’t want to help, just wasting sellers and buyers time.
    I got warehouse at the country, which don’t covered by their prepaid shipping, ok, I ship by my own, but sometimes it takes more that 14 days.
    So, when buyer and seller both asks to turn off the auto cancellation of the order, they anyway cancell it, so, buyer need to waste his time to buy again and I need to waste my time for absolutely useless communication!

    I got over 20.000 items for sale (Chanel, Hermes, MiuMiu, Prada, Celine and others), all of them 2000$+ price up to 200.000$ price.
    AND I WILL NEVER WORK WITH THIS PLATFORM ANYMORE!
    WORST SERVICE EVER!
    Ответить
  • Little rg Little rg, 01 февраля 2024 в 03:35:29   # Please add “Serch by picture” function, its hard to find items on the platform, there is no precise search tool (shape, details, length etc) .
    Overall, I like the platform.
    Ответить
  • Golden alyona Golden alyona, 31 января 2023 в 23:22:48   # When I registered as a seller, they promise a hustle free experience. They say they are going to pick up the sold items from me and take care of all the logistics. I’ve spend a few weeks listing my items and after a sale, they have sent me a shipping label without any company name or phone number mentioned on it. I tried to contact their support but it took a while to reach them. Meanwhile, I visited a few couriers offices in my city but they have never heard about such labels. After a while, they finally let me know they don’t cover shipping from UAE since LAST MONTH (there was no any notification about this news on their website or in emails). They say I have to organize and pay for shipping myself (~200-300$). And I have to pay their service fee, too! Ridiculous! Ответить
  • Kovalyeva Kovalyeva, 04 июня 2022 в 11:33:33   # Please, stay away from this platform! If you want to throw away your luxury items, you can sell them on Vestiaire Collective. In April 2022 I sold items there, they were shipped, authenticated by Vestiaire Collective team and then shipped to all buyers. But I haven’t been paid for any of these items. Now it’s 31.05. and still nothing! First delay I contacted to their support and after 3 days they answered that they can’t send payment because I need to change my payment details outside the country where I live. Btw I have never been informed about it in advance. They never sent me this information! But okay, I changed all my payment details in another country and sent them information about it. Now it’s 3 weeks I wait reply from their EXPERT team. I am in contact with their support and all I hear is “we need to escalate your issue to our Expert team”. So by now my issue was escalated there many many times and guess what? They NEVER replied. I had to get a consultation with a lawyer because it’s a real theft of my money! So please, stay away from this company, you need to go through the hell. Here’s ref numbers of items: 22747664 22742200 22372114 22372199 22372176 22372215 22372216 22372242 22372181 22372151 22407045 22372135 17599485 22380288 22372226 22372254 22372186 22372156 22372203 22747664 22742200 Ответить
  • Лоргрооошоо Лоргрооошоо, 08 апреля 2022 в 23:58:46   # Have sold Hermes bag with Vestiaire
    Their authentication times is 1-4 days (as said on their website) now it’s 11 days and bag still is not authenticated.
    I’ve sent it to Hong Kong office and by email I get reply that authentication should be coordinated with France.
    Why don’t ask to sent to France directly then? Isn’t 11 days not enough to coordinate it with France even?

    If you don’t want your expensive items to be stuck i there don’t sell with Vestiaire.
    Ответить
  • Лоргрооошоо Лоргрооошоо, 16 сентября 2021 в 02:04:08   # I can’t get my problem solved. My payment for the sale hasn’t been transferred to my bank account and expert team doesn’t wish to help at all.
    No options to contact any customer service.
    Ответить
  • Lessafreya Lessafreya, 20 июня 2021 в 16:03:48   # I sold two items. Left them both at UPS pickup point but their representatives haven’t been picking up the parcels for 3 weeks. As soon as the parcel labels expired and it has been marked in VC application, I went to take back my parcels. Apparently, UPS has picked them up and sent them to the buyers.
    There’s what’s happening - parcels are cancelled on your system, but the buyers are going to get them.
    We’ve lost 3 days trying to figure out what’s going on and who’s responsible. UPS says that it’s your responsibility and only you can either cancel and return the parcels to me, either - to pay me.
    Ответить
  • Purple inka Purple inka, 19 марта 2021 в 11:25:20   # The app itself is just amazing with all the variety of items to choose from, but it’s just the most disappointing fact that there is no shipping to Russia. Dear developers, there are so many Russian customers who are eager to use your app, please consider this fact and include Russia in the options. Thanks in advance! Ответить
  • Lessafreya Lessafreya, 18 февраля 2021 в 09:02:03   # Your application is bugged.
    The buyer got his item, you got your fees but because of this bug I’m still not paid.
    Horrible. You’re protecting the buyers but never the seller. Worse service ever.
    Ответить
  • Natayd Natayd, 23 декабря 2020 в 00:35:19   # Hello! Repeatedly addressed to you, but didn’t receive an answer! Two things were sold Ref 9002206, Ref. 9718029. I cannot print shipping label any way. I used all methods. I use I PAD. Thanks. Ответить
  • Nadira2206 Nadira2206, 22 декабря 2020 в 23:56:38   # Dear Vestiaire Collective team! I cannot enter my application profile any more. I’ve created two new e-mails and made sign up, but your registration session says that this is invalid e-mail adress or password! How can I return my own profile? I’ve tried to do anything, but there is no results. What’s a problem with it? Ответить
  • Golden alyona Golden alyona, 22 декабря 2020 в 23:53:12   # Can’t change my location manually. Tried in my account, but it jumps back to the previous version. I even changed my hometown in FB, which I used for logging in- didn’t help. Ответить
  • Автор с рублевки Автор с рублевки, 22 декабря 2020 в 19:45:19   # По вечерам вообще нельзя в приложение зайти. Выкидывает из аккаунта, выдаёт ошибку, пишет «désolé », они то сожалеют! А мне что делать? Ответить
  • Zorgiy Zorgiy, 06 марта 2020 в 10:45:53   # Very easy to use but I have problems with the entrance all the time from the phone! It shows “the username is invalid” when there is no wifi connection despite the fact everything is ok with the settings Ответить
  • Svyatozarova Svyatozarova, 06 марта 2020 в 10:22:04   # L’articolo da me venduto e controllato non è pagato già più di un mese e sempre i manager scrivono la stessa cosa pero non cambia niente! Ответить
  • Jane iva Jane iva, 15 декабря 2017 в 02:23:21   # Ребята, приложение отличное! многое я и мои друзья покупали бы, но нет доставки в россию((( пожалуйста, сделай доставку к нам! Ответить
  • Kate 0600 Kate 0600, 20 сентября 2017 в 12:42:42   # After updating the app I can’t see anything in the section “wishlist”! I was ready to buy a thing, but I was unpleasantly surprised by the lack of any things in my wishlist! Ответить
  • Помогите Помогите, 02 июня 2017 в 16:09:51   # Скачала приложение, захотела посмотреть красивые вещи.
    Посмотрела на цены, поняла, что мне дорога только на AliExpress....
    Ответить

Отзывы и комментарии



Получай список TOP-лучших приложений на почту: